0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بهترین لوازم ورزشی برای لاغری

کدام دستگاه بدنسازی بهترین چربی سوز است؟

دستگاه‌های ورزشی برای سرعت بخشیدن و مؤثر کردن تمرینات کاردیوی شما، فوق العاده هستند. اما انتخاب اینکه کدام دستگاه در واقع بهترین است، می‌تواند دشوار باشد. همه‌ی آن‌ها به شما یک تمرین خوب ارائه می‌دهند اما اگر واقعا می‌خواهید تمام توان‌تان را به کار بگیرید و به سرعت چربی بسوزانید، نگاهی به تجزیه و تحلیل ما بیندازید.
بهترین لوازم ورزشی برای لاغری

تردمـــیل

تردمیل نسبت به دیگر تجهیزات ورزشی هوازی، بیشترین کالری را می سوزاند. شما می توانید انتظار داشته باشید که حدود ۱۰۰ کالری در هر مایل دویدن بر روی تردمیل را بسوزانید. تردمیل ها برای کاهش وزن و لاغری عالی هستند.

اما از یک سو کالری سوزی بالای تردمیل ها و از سویی دیگر نسبت به دیگر وسایل ورزشی آن ها تاثیرات جانبی بیشتری به زانو و مفاصل وارد می کنند. ولی امروزه بسیاری از تردمیل های مدرن دارای ضربه گیرهای فنری و انعطاف پذیر هستند که تاثیر ضربه به زانو در هنگام دویدن بر روی سطح سخت را از بین برده اند.

همچنین باید یادآوری کرد که یک تردمیل دارای تنظیمات افزایش سرعت و قابلیت هایی نظیر: تغییرات شیب بر حسب نوع برنامه تمرینی است.

اسکی فضــایی (الپتیکال)

این دستگاه ها تاثیر کمتری بر روی مفاصل پا دارند و می توانند یک جایگزین مناسب برای تردمیل باشند.

از آنجا که شما از آنها در موقعیت ایستاده استفاده می کنید، از توده عضلانی بیشتری به مانند: عضلات دست و شکم استفاده می کنید، بنابراین میزان کالری سوزی بالا را ثبت خواهید کرد. اسکی فضایی برای عضلات شکم و پرورش آن وسیله ای مناسب است.

این دستگاه ها به طور کلی دارای تنظیمات سرعت، سختی در پدال زدن و استفاده از دسته های مخصوص برای حرکت دست ها است.

دوچرخه ثابت


همه کارشناسان ما بر این باورند که دوچرخه ثابت، تمرین را با حداقل تاثیر بر روی مفاصل ارائه می دهد. افراد مبتلا به درد زانو اغلب به سمت این دوچرخه ها هدایت می شوند، زیرا تاثیر وزن بدن و اثر ضربه به زانو در آن ها وجود ندارد که از این نظر نسبت به تردمیل و اسکی فضایی از ایمنی بیشتری برخودار هستند.

اما برای جلوگیری از فشار به زانو و کمر، باید اطمینان حاصل کنید که دوچرخه را بر اساس اندازه بدن خود تنظیم کنید.

او می گوید هنگام تنظیم عمودی و افقی صندلی، اطمینان حاصل کنید که وقتی پاهای شما روی پدال است و بر روی صندلی نشسته اید، زاویه بسیار کمی در حدود ۵ تا ۱۰ درجه در زانوهای شما در هنگام پدال زدن ایجاد شود.

دوچرخه ثابت برای لاغری کالری کمتری نسبت به برخی از ماشین های دیگر می سوزاند. شما باید ۴ مایل را برای سوختن ۱۰۰ کالری طی کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
http://armansport.com/?p=715
لینک کپی شد
0
X