0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تجهيزات يوگا

تجهیزات یوگا

تجهيزات يوگا

لوازم مورد نیاز یوگا

مت (زیر انداز) یوگا :

اگر یوگا جزئی از برنامه هفتگی شماست، خرید یک مت با کیفیت می تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای شما باشد. مت های با کیفیت یوگا اندکی گران قیمت هستند اما در دید بلند مدت، ارزش خرید را دارند زیرا دوام بیشتری داشته، راحت تر بوده و استفاده از آن ها ایمن تر است.

حوله یوگا :

حوله های یوگا از لیز خوردن فرد جلوگیری کرده و در صورت تعریق شدید، مت را تمیز تر نگه می دارند . در بخش های یوگای داغ، وینیاسا یا یوگای قدرتی داشتن یک حوله یوگا ضروری است.

چرخ یوگا :

چرخ های یوگا جهت بهبود انعطاف پذیری، کمک به کشش و رهایی از گرفتگی های کمر، سینه و ستون فقرات طراحی شده اند. این چرخ ها لیز نخورده و از مفصل ها محافظت خواهند کرد.

بلوک یوگا :

این بلوک، ایمنی فرد را هنگام انجام حرکات پیشرفته افزایش می دهد و تکیه گاهی محکم و راحت برای انجام مدیتیشن، بالا رفتن و استقرار صحیح برای انجام حرکات ایستاده می باشد.

کیف یوگا :

داشتن یک کیف یوگا، حمل مت و حوله را بسیار آسان تر می کند. این موضوع هنگامی اهمیت بیشتری دارد که فرد مجبور است مت های سنگین تری را حمل کند.

کش های مقاومتی پیلاتس :

به کمک کش های ورزشی مقاومتی می توانید محدوده حرکتی شانه ها را افزایش داده، عضلات ناحیه بالایی کمر را تقویت کرده، وضعیت بدنی خود را بهبود بخشیده و عضلات میانی بدن خود را نرم کنید.

جوراب های یوگا :

جوراب های یوگا برای جلوگیری از لیز خوردن پا طراحی شده و با جنس پارچه طبیعی که دارند به افراد کمک می کنند تا در بیرون از خانه زمانی که مت به همراه ندارند، به انجام برنامه یوگای خود ادامه دهند.

برچسب ها : # # # # # # # ## # # # # # اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
http://armansport.com/?p=1554
لینک کپی شد
0
X